2D CHARACTER SELECTION
Obrir projecte 2D Unity i assignar nom al projecte.
S’obrira l’Unity project.
Crearem les següents carpetes (icones,prefabs,Scripts)
Crearem un canvas amb imatge.
Click dret a la jerarquía-->UI-->Image
Crearem un GameObject.
Click dret a la jerarquía-->Empty Object
Rename per(Fons/background)
Seleccionem el GameObject anomenat (Fons/background)
Li afegim el component Video Player
Anem a la carpeta de Tutorial Character 2D que ens hem descarregat al DRIVE.
Arrosseguem el video CHISPAS a la carpeta arrel de Unity (Assets)
Afegim el video CHISPAS al GameObject (Fons/background)
Al GameObject (Fons/background) li afegim el component Audio Source
Anem a la carpeta de Tutorial Character 2D que ens hem descarregat al DRIVE.
Arrosseguem el audio Puños de hierro 7 a la carpeta arrel de Unity (Assets)
Crearem la carpeta MEDIA a Assets/MEDIA
Fiquem dintre els dos arxius multimedia.
Anem al GameObject (Fons/background)
A Video Player farem els següents canvis
Render mode:Camera Far Plane.
Camera: arroseguem la cámara de la jerarquía a camera video player.
Eliminem Image de jerarquía
Anem a la carpeta de Tutorial Character 2D que ens hem descarregat al DRIVE.
Arrosseguem tots els Character Slots a Assets.
Si tenim problemes amb les imatges, les seleccionem totes i en Texture Type les posem com Sprite (2d and UI)com a 2D
Crearem un nou GameObject a la jerarquia.
Click dret a jerarquia-->Create Empty.
Al nou GameObject, el renombrem per Slots.
Els arroseguem un per un i amb ordre a Slots,han de quedar com a fills de Slots.
Posició Slot 1
Posició Slot 2
Posició Slot 3
Posició Slot 4
Posició Slot 5
Posició Slot 6
Posició Slot 7
Posició Slot 8
Arrosseguem Slots a la carpeta prefabs per convertir-lo en prefab.
Crearem la carpeta SPLASH.
Afegim un Button com a fill de Canvas.
Copiem i enganxem el botó 8 vegades i eliminem els fills de Button → ”text”
Resultat
Crearem un Script (LoadScene):
Script codi:
Seleccionem primer tots els botons.
Assignem l’Script LoadScene.
Ha de quedar així.
Anirem a la carpeta Scenes i crearem la carpeta Character Scene,també crearem 8 Scenes.
Arrosseguem les 8 Escenes a la carpeta nova
Als Buttons, començarem a assignar les Scenes.
Al primer botó:
Arrosseguem el botó que tenim actualment seleccionat a la jerarquia a sota de Runtime Only.
Al costat dret de Runtime Only, Seleccionem Load Scene-->Change Scene
Asignar el número d’escena.(Preferible fer les escenes per ordre, del 1 al 8).
Botó 2
Botó 8
Mourem totes les Escenes a la jerarquia:
Anem a File → Build Settings → Add Open Scenes:
Eliminem totes les escenes afegides menys Sample Scene.
Guardem l’escena.
A la carpeta SPLASH crearem la carpeta SPLASHPJ.
Arrosseguem totes les imatges a SlashPJ.
Crearem la carpeta SplashTXT.
A la carpeta que hem descarregat del Drive, arrossegarem tots els SplashText, a la carpeta de Unity SplashTXT.
Arrosseguem per ordre els textos pertinents, és a dir:
1 fill de Snake
2 fill de Armor king
3 fill de Panda
4 fill de Vasiily
5 fill de Cani
6 fill de Blood Bag
7 fill de john cobra
8 fill de torrente
A cada SplashTXT li posem Order in Layer 1.
Resultat:
Save Scene:
Crearem la carpeta Characters a Assets/Media
Arrosseguem tots els videos a la carpeta creada en Unity Characters a Assets/Media.
Arrosseguem totes les Escenes a la jerarquia un altre vegada.
Tornem a Guardar la Sample Scene.
Eliminem la Sample Scene
Seleccionem totes les Main Camera.
Agafem el component Video Player a la selecció múltiple que hem fet.
Per ordre, de l’1 al 8, asignarem els videos.
1 Snake
2 Armor king
3 Panda
4 Vasiily
5 Cani
6 Blood Bag
7 John cobra
8 Torrente
Guardem totes les Scenes.
Afegim la SampleScene un altre vegada a la jerarquia.
Eliminem totes les Scenes del 1 al 8.
Si els vídeos surten del 4 al 8 en un ordre incorrecte hem de arreglar el següent:
botó 8 carrega la escena 5
botó 7 carrega la escena 6
botó 6 carrega la escena 7
botó 5 carrega la escena 8
Guardem la Scenes:
PLAY