TUTORIAL 3D GameKit
Crear nova Escena
Seleccionem la opció Kit tools, després Create New Scene
Posem un nom a l'escena nova i pressionem create
Escena creada
Ampliar terreny
Amb el terreny seleccionat, pressionem a Scale Tool
Pressionant el quadre del mig, podem escalar el terreny (ampliar-lo o reduïr-lo).
Posar roques a l'Escena
Ruta dels objectes 3D Game Kit/Prefabs/Environments/Rock
Seleccionem les roques i les posem a l'escena
Agregar objecte interactiu
Ruta de l'objecte 3D Game Kit/Prefabs/Interactables
I arrastrem l'objecte a l'escena
Crear una estructura que marqui un cami
Agreguem diferents objectes a l'escenari per marcar un cami específic, pel qual haurà de passar el jugador.
Agregar àcid
Seleccionem plane a la jerarquía de l'escena.
Despres a l'inspector pressionarem a Open Probuilder.
I utilitzarem la opció face selection per fer un forat al terreny
Seleccionem el prefab de làcid i el posem al forat.
Agreguem l'Script Death per matar al jugador
Plataforma mòvil
Busquem el prefab movingPlatform
I l'afegim a l'escena, modifiquem l'inici i el final del desplaçament de la plataforma.
Activem la plataforma i cambiem el Loop Type per ping pong per tal que el desplaçament de la plataforma es repeteixi sempre
Afegim objectes que interactuen entre ells
Añadimos los prefabs DoorSmall y PressurePad en la escena
Seleccionamos la PressurePad y en el inspector agregamos en Interactive Object el prefab de la puerta.
Ahora cuando estemos encima del PressurePad la puerta se abrira automaticamente.
Enemics
Afegim el chomper a l'escena
A l'inspector del chomper modificarem el seu radi de detecció
Radi modificat
Moviment del chomper
Creem un GameObject i el renombrem NavMeshSurface, a l'inspector de l'objecte cambiem el tipus d'agent d'humanoid a chomper
A Include Layers seleccionarem les zones per on el chomper es podrà desplaçar, despres de seleccionar-los pressionem Bake.
Afegir vegetació
Agreguem la vegetació d'un en un
Exemple vegetació (VegetationLarge)
Podem utilitzar l'eina per agregar vegetació implementada al 3d game kit, seleccionem el tipus de vegetació que volem i els afegim a l'escenari
Exemple de vegetació (GroundCover y VegetationSmall)