Usuari/a: -- Sortir --

How to make a Minimap in Unity

  • Tenir un Ground i un Player a l’escena.
  • Click dret a jerarquía i escollim Camera.

    Reset Transform.

    Copiar components del Transform del Player a la Camera que hem creat.

    Augmentem la Posició Y a 20, i la Rotacio X a 90.

    Copiar el component Camera de MainCamera i enganchar-los al de la camera que hem creat.

    Canviem la Projection de Perspective a Ortographic.

    Posem un Size de 15.

    Removem els Components Audio Listener, GUI Layer i Flare Layer.

    Renombrem la Camera a MinimapCamera.

    Click dret a jerarquía, escollim UI, dins de UI escollim RawImage.

    A l’escena escollim 2D i clickem dues vegades sobre la RawImage creada.

    Movem la RawImage a la zona on volguem ubicar el nostre minimap.

    A projecte, click dret, Create, i escollim RenderTexture.

    La renombrem amb el nom MinimapRenderTexture.

    A Size li donem les mateixes mides de la RawImage.

    A DepthBuffer seleccionem Nodepthbuffer.

    A MinimapCamera, al camp Target Texture, afegim MinimapRenderTexture.

    A RawImage, al camp Texture, afegim MinimapRenderTexture.

    Renombrem RawImage a Minimap.

    A jerarquía, click dret sobre Minimap, escollim UI, i escollim Image.

    Li posem el nom Minimap Border i el situem com a pare de Minimap dins del canvas.

    Les mides de MinimapBorder han de ser un pel mes grans que la de Minimap.

    A MinimapCamera li afegim un nou script que s’anomenara Minimap.

    Agafem el Player de jerarquía i l’arrastrem a l’script de MinimapCamera.