How to make a Minimap in Unity
Tenir un Ground i un Player a l’escena.
Click dret a jerarquía i escollim Camera.
Reset Transform.
Copiar components del Transform del Player a la Camera que hem creat.
Augmentem la Posició Y a 20, i la Rotacio X a 90.
Copiar el component Camera de MainCamera i enganchar-los al de la camera que hem creat.
Canviem la Projection de Perspective a Ortographic.
Posem un Size de 15.
Removem els Components Audio Listener, GUI Layer i Flare Layer.
Renombrem la Camera a MinimapCamera.
Click dret a jerarquía, escollim UI, dins de UI escollim RawImage.
A l’escena escollim 2D i clickem dues vegades sobre la RawImage creada.
Movem la RawImage a la zona on volguem ubicar el nostre minimap.
A projecte, click dret, Create, i escollim RenderTexture.
La renombrem amb el nom MinimapRenderTexture.
A Size li donem les mateixes mides de la RawImage.
A DepthBuffer seleccionem Nodepthbuffer.
A MinimapCamera, al camp Target Texture, afegim MinimapRenderTexture.
A RawImage, al camp Texture, afegim MinimapRenderTexture.
Renombrem RawImage a Minimap.
A jerarquía, click dret sobre Minimap, escollim UI, i escollim Image.
Li posem el nom Minimap Border i el situem com a pare de Minimap dins del canvas.
Les mides de MinimapBorder han de ser un pel mes grans que la de Minimap.
A MinimapCamera li afegim un nou script que s’anomenara Minimap.
Agafem el Player de jerarquía i l’arrastrem a l’script de MinimapCamera.