Unity 3D: Simple Dialogue System
En una escena tenir un Ground, un Player i un Enemy.
A Jerarquia click boto dret, UI, TextMeshPro-Text.
Importar TMP Essentials i TMP Examples & Extras.
Situar la Caixa de Text allá on nosaltres volguem.
A Projecte crear un script de C# anomenat DialogueSystem.
A Jerarquia click boto dret, Create Empty.
Renombrar-lo com a Dialogue Manager.
Afegir-li l’script DialogueSystem.
Agafem TextMeshPro-Text de Jerarquia i l’arrastrem a Text Display del Dialogue Manager.
A Sentences Size posarem un 4 i a TypingSpeed posarem 0.2.
Escriurem les 4 frases que volguem amb el següent format:
Fem click al play per provar com apareix la frase.
A TextMeshPro-Text, borrem New Text de la TEXT INPUT BOX.
A Jerarquia click boto dret, UI, TextMeshPro-Text.
El renombrem com a Next Button.
Al TEXT INPUT BOX escriurem NEXT.
El posicionarem a l’escena a Baix a la dreta.
Li afegim la component Button.
Canviem Highlighted Color i Pressed Color a verd.
Posem Navigation a None.
Obrim l’script DialogueSystem i hi afegirem aixo:
A Next Button a la pestanya OnClick() arrastrem el DialogueManager i seleccionem la funcio DialogueSystem, NextSentence().
Al DialogueManager a la pestanya Next Button li arrastrem l’objecte Next Button.
Clickem Next Button i a l’inspector el deseleccionem.
Click al Play per provar el Sistema de Dialeg.